Och så var det min tur..

Det känns som Ellen kommer få hosta. Hostar till då och då. Låter som hon har slem där, att det gör ont också. Uscha! 
Och igår när jag klev upp från soffan för att gå på toa kände jag mig yr. Även i natt när jag var upp. Sen när jag vaknade av att Ellen var ledsen hade jag världens jävla huvudvärk! Och ingen alvedon!!! Fick ta en slurk av Ellens, gjorde så jävla ont! Eller gör.. för ja, den sitter i fortfarande. I natt kändes det som jag sov på en sten till kudde! Omöjligt att somna om. Sen gör Ellen morron tjugo över fyra!! 


Tänk om vi kunde ligga såhär hela dan. Men icke! Nu är damen inte nöjd! Får inte gå ifrån henne alls då blir det grin och krokodiltårar. Hon mår nog inte så bra än, även fast febern är borta. Synd på min frukost bara. Omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0