Ellen Pellen

När vi skulle välja namn hade vi ju två namn vi valde mellan. Det slutade ju med att vi drog sticka för vi kunde inte bestämma oss ;) 

Det stog mellan Ellen och Julie. Nu känns det helt sjukt att hon skulle kunnat heta Julie. Hon är inte en Julie alls! :P 

Och Ellen har jag gillat ända sen gymnasiet. En kompis kallade sin syster för Ellen och jag tyckte det lät så fint :) Så det är därifrån jag fått det :)

Har läst gamla blogginlägg också och guuuud! Jag fattar inte hur fort tiden gått! Att det var nio månaders sen vi kom hem från bb. Känns som det var förra månan typ! Och vad liten hon var! Herregud! Det är tur det bara är drygt 2,5 månad kvar tills Ellens kusin kommer till världen :) Så jag får snusa lite bebis!! Åh så jag längtar!! :) 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Karamellen Ellen som en klasskompis till mig kallade sin systerdotter.

Svar: Haha! KaramEllen :)
Nathalie

2014-09-13 @ 21:59:50
URL: http://kajsasundin.blogg.se
Postat av: Emmy

Jag kallar Helene för Ellen, där du fått det ifrån eller var det nån annan? 😄😝

Svar: Nä det var från dig! :)
Nathalie

2014-09-14 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0