Jultidningar

Mah! Är tokig i jultidningar nu! Alltså det som barnen går och säljer! Vill kolla igenom ALLA kataloger! haha.
Min kusin var här och sålde från Jultidningsförlaget, och idag kom en tjej förbi och sålde ur Bra Förlag.
Men det finns ju fortfarande fler; Fem Förlag och Julförlaget vad jag vet iaf. Och dom vill jag kolla i! Så vet ni nån som säljer från dom tidningarna får ni gärna skicka hit dom till mig! ;)
 
Har köpt kolor från båda tidningarna! haha, men det är det godaste godiset!! :) Och bl.a en julklapp till både Ellen och Mejja! :)

Kommentarer
Postat av: Nette

Har du sett att man kan tjuvkika i katalogerna på internet? :D Man kan inte beställa därifrån men kika ut lite i förväg vad man vill ha i alla fall :D

Svar: Ja det har jag sett! Därför jag vill att dom ska komma hit med tidningarna ;) haha
Nathalie

2014-09-12 @ 13:38:55
URL: http://netteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0