Stortjejen

Nu har vi fått en klätterapa här hemma. Drar sig upp på allt möjligt. Dock inte så hon står, men på knäna kommer hon iaf :) Så nu var det verkligen på tiden att sänka spjälsängen. Så nu kan jag sova lugnt och veta att hon inte ramlar ur. 

Dom fina sängkläderna har Momma hennes sytt. Även filten med ugglorna har hon köpt! Älskar den! Så fin och förbannat mjuk och skön :)


Håller på målar hennes krokar för fullt. Vet inte om jag måste slipa bort allting och själva motivet på dom. Efter jag hade målat två lager så lyste det ändå igenom. Och inte lite heller. Såg ut som jag typ målat med lim?? Såg inte ut så när jag målade dom, men när dom torkade blev det så :/ får se hur tredje lagret blir, annars får jag slipa av dom då. Det blir iaf en uggla, en räv och en ekorre som motiv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0