Underbar dag!

Alltså idag, dagen!! Ellen har knappt gnällt alls idag!!?? Det trodde jag inte med tanke på att hon bara sovit en tupplur idag!

Hon var vaken 2 timmar längre i förmiddags. Gick perfa! Hon var knappt trött när jag la henne kl.12. Då busade hon lite i vagnen sen somnade hon tyst! 
Jag gick ut med Nitro och passade på att städa lite innan hon vaknade 1 timme och 20 minuter senare. Alltså sov hon mindre än hon brukar. Skit tänkte jag, då kommer hon vara surpuppa resten av dan. Icke! 
Vi åkte på Ica, sen har hon busat runt på golvet mest hela dan. Lagade mat och sen ett bad! Efter badet gick vi ut och kollade vad pappan pysslade med. Lät som Ellen ropade på han då! Haha. Kollade på han och skrek "DADA!!!! DAAADAA!!!" Hahaha :)



Nu börjar hon dock bli lite grinig :/ men snart läggdags :) 

Skön dag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0