Mysigt!

Idag är Ellen mycket piggare. Hon har ju varit riktigt dålig i två dagar nu. Bara grinat och sovit. Inte velat äta just nånting och hostat tills hon spytt. 
Men i natt sov hon i sin säng till halv fem ungefär!! Då fick hon välling och somnade om till ca. 7.20. Rena rama sovmorron! ;)

Så nu på morron har jag bl.a. hunnit med att byta sängkläder i både våran och Ellens säng :) Älskar nybäddat!

Jag hittade en pall nere för ett tag sedan. Som jag målade och tänkte att Ellen ska få ha som nattduksbord. Blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hade egentligen inte velat ha nått vitt mellan ränderna. Hade velat att alla tänder skulle vara i färg. Men det blev så krångligt (säger hon som vill att allt ska bli klart på 1 sekund). Så det fick duga såhär. Men blev inte så jättebra. Tejpen fastnade när jag skulle dra bort den så den vita färgen följde med. Och penseln tappade hår när jag lackade den, så dom är fastlackad. Suck. Men det duger väl kanske :) Får se om jag byter tillbaka till stolen sen ändå.


Vill man inte bara krypa ner och sova i den här sängen?? Jag tycker det ser så mysigt ut! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0