Envis som en gammal get

Träningsvärken efter "superlördan" i lördags, är inte att leka med. Hela kroppen. Jag har till och med haft träningsvärk i nacken!! Kändes som att mitt liv var påväg att ta slut varje gång jag tappade nått på golvet, på jobbet idag. Aj aj aj! Och en sån enkel ska som att sätta sig på toan... Skulle vilja ha en såndär plastring att sitta på. 

Jaja! Körde ett pushpass ikväll ändå! Gick hä å! Kul med mycket folk!! :)

Annars då? Joo Ellen har blivit besatt av att dricka ur riktiga glas. Ser hon att vi dricker så ska hon prompt ha! Annars blir det skrik och grin. Trodde först det var för att det var dricka i glaset. Men nä, vatten funkade minst lika bra! Helst ska hon hålla i själv också, och det går inte så bra alla gånger. 
Igår hade jag missat att Pär ställt ett glas med dricka på soffbordet. Det tog Ellen och skulle dricka ur! Resulterade i dricka över hela henne och mattan. Säkert en kallsup för gumman också! Haha :)

Nä nu ska jag sova! Ungen vill ju göra morron så tidigt nu förtiden. Tyckte 7 var tidigt nog. Men nu har det varit 5 och 6 ist! Kul.

Har en gris som sover bredvid mig nu tills den andra grisen kommer hit. Grabben min, Nitro. Drömmer nog att han jagar. Han springer på för fullt! ;)

Några bilder på min fina Nitro! ❤️ Livsnjutare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0