Jahaja

Hade köpt lördagsgotta, men hittade inte godisskålen vi alltid använder. En IB laursen skål som jag fått av Therese för nått år sedan.
Bara det att jag hittade den inte. Letade överallt. Gick och frågade Pär. (För man kan inte bara ta en annan skål) Han visste inte vilken jag pratade om. Hämtade en annan och visade "som den här fast mindre". Men han visste inte. Letar mer, hittar inte. (Kan verkligen inte släppa sånna här saker. Speciellt inte när man fått saken i present!!) What.the.hell. "Han vet nog. Den har säkert gått sönder men han vill inte berätta." Helt övertygad om att det är så. Slutar letar och tar en annan skål. Ställer den på bänken och då ser jag den riktiga godisskålen... Med frukt i. Jag har alltså tagit den och hävt frukt i. Sen glömt bort.. Och tydligen förlorat synen helt och hållet.


Ibland är man snabb att skylla på andra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0