Jul och nyår

Bättre sent än aldrig! På julafton gjorde vi det vanliga. Paket i sängen, middag och tomte hos mamma och pappa, och avslutade kvällen hos Britta och selmer. 
Ellen var väl skapligt nöjd hela dan. Fick hon en pepparkaka att gnaga på var hon nöjd ;) Dock var hon inte så glad i tomten. Ser ju riktigt läskig ut! Och öppna paket var inte alls roligt! Där stog svettiga morsan och öppnade alla paketen, och blev nog mer exalterad av klapparna än Ellen ;) haha!

Busungen på morron. Hon sätter sig i den där hela tiden nu :D


Årets gran!



Dåliga bilder, men Ellen var sååå söt i sitt hårband :')



Gullungen är nöjd med sin pepparkaka!

Majken!!

Mejja hjälper tomten!

Provar nya vrålåket!

Leker med tomtar. 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️<3<3<3<3<3<3


Från nyår har jag inga bilder. Men vi åt god mat i gott sällskap innan klockan helt plötsligt var tolv. Dags för raketer. En Jädraås show hade vi ;) Sen var det god natt för mig. Så.jävla.trött! Är inte van att vara uppe så länge ;) Halv två gav jag upp och gick hem. Eller vi. Gick och hämtade Nitro som vi lämnat hos barnvakt ;) Sen hem och sova! Fy fan i helvete vad skönt det var!
Vaknade första gången vid sju. Då trodde jag att jag skulle avlida. Kallsvettig och yr. Fick springa tillbaka till sängen. Klockan åtta vaknar jag av en blöt, kall nos i ansiktet :P Men klockan nio var jag fit for fight igen! ....nästan. Trött var jag ju men mådde rätt bra ändå. 

Ja, nu är skitåret över. Vet inte varför men jag gillade inte 2014. 2015 känns som det kommer bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0