Full rulle!

Idag började vi dagen med ett besök hos läkaren. Där allt såg bra ut! :D Ellens andning lät bra. Så han ville inte ge henne diagnosen förkylningsastma. Wehoo! :) Vi ska tillbaka om 2 månader för att se ifall det fortfarande är bra. 

Direkt efter det for vi och hälsade på Mia och Livia :) Det gillade Ellen!! Var på sitt bästa humör någonsin. Hon ville inte åka hem och missade sin sovtid med 1 timme och en kvart! Somnade kvart i ett när vi kom hem. 
Efter det kom Therese, Mejja och Majken och hälsade på. Var längesen jag träffade dom! Så det var kul! :) Majken är så jävla sööööt (Mejja också såklart!! ❤️) och får mig att längta tills nästa bebis ;) Så glad och go! 

Sen när dom for var det dags för middag och nu är det snart läggdags för damen, och jag ska åka och träna. Trots snuva! Har fan varit snorig hur länge som helst. Det tar aldrig slut, snyter mig hela tiden och ut kommer flera kilo snor. Men det verkar alltid kunna produceras mer.

Ellen och Livia har fikapaus i Livias fina rum :)

Passar på att låna pianot medans Livia sov :)

Goaste Majken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0