DREAM

I natt drömde jag att jag åkte bil med mamma och helt plötsligt
säger hon att hon fixat jobb till henne och mig på island!
Vi skulle börja imorron sa hon. "Men näe! Det är helg! jag vill inte
jobba på helgen!!" sa jag. haha.
Men vi var redan påväg. Och när vi kom dit var det is överallt. (JOO, jag
vet att det inte är så på island, men i drömmen var det så)
Sen kom vi till en korsning.
Mamma: "Jaha, hur kör man bil i det här landet då??" haha.
Sen kom vi fram till nån liten stuga. Då var det helt plötsligt någon mer
med oss i bilen. Dom gick in. Men jag visste att denna gumma som
bodde här och hennes famlij var mördare.
ja, kommer inte ihåg så mycket men det hände mycket iaf. Mycket
läskiga saker. Men i slutet skulle vi äta sockerkaka och jag och den
andra (vem det nu var) tog en varsin bit sedan var det slut.
Då frågade jag mamma om hon fått smaka? Nej, var hennes svar.
Då kollade jag bak och såg den där mördargumman! Hon snodde min
sockerkaka! haha :)

Sen har jag drömt massa annat också. Men jag kommer inte ihåg så mycket.
bara små snuttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0