NEW YEARS

Nu är ju det man längtar till nyår. Och ska jag vara ärlig så är det
jag ser mest fram emot, maten!! :D haha. Det var så längesen jag åt
det som är "huvudrätten" (ska inte avslöja vad det är) och jag längtar
till att få sätta i mig all den maten. Mumma!
Sedan vill jag även använda min klänning, den är ju så fin! Ska ordna upp
en bild på den. tror jag, annars får ni vänta med att se den till nyår =)
Och självklart sällskapet!
Therese fick en singstar skiva av mig i julklapp som jag vill prova! :D Det
var "Voicefilter" på den. Så när man spelar upp det man sjungit så kan man
göra rösten bättre än vad den är. Kul va? =)
Jag är ju så jävla nyfiken på vad alla ska ha på sig också! Mest tjejerna, för
killarna har väl nån skjorta och jeans kan jag tänka mig. Men det är klänningarna
jag vill se! Therese vet jag ju redan, men ni andra? :D haha. Nyfiken i en strut!



Onödigt vetande: (på tal om "nyfiken i en strut")
Förut sa Therese jämt strut! När hon blev arg eller irriterad hörde man jämt.
Men dumstrut! Eller bara "Men din dumma......strut!" Haha. det var som att hon
inte kom på nått annat att säga. Som att det var det enda hon hade i ordförrådet.
Haha, det var ganska kul, tycker jag =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet också vad det ska bli för mat! =) Andreas är inte den hemlighetsfulla typen! Haha

2008-12-28 @ 12:43:25
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha :D okej =)

2008-12-28 @ 12:48:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhhh till saras kommentar, han får ju inte säga, då blir det inge kul!! åhhh :) haha jag kom inte ihåg det där med strut... ska btw försöka få på andreas en såndär kostym väst ifall vi hittar nån i stan :) skulle vara så fint! crulle kanske skulle ha hänslen oxå så :P nu är jag oxå spänd o se... haha

2008-12-28 @ 17:33:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh! Jag vill också att Pär ska ha en sån! :D haha =)

2008-12-28 @ 17:36:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0