REGN

Idag vart det regn. Både bra och dåligt.
Ska snart dra iväg till skolan, får väl leta fram paraplyet =)
Har bara två lektioner idag om ens det. Matte och Historia. Historia vet jag att vi har och jag hoppas vi har matte för jag måste prata med Ola om betyget ju! Blir ett långt hål mellan dom lektionerna så jag hoppas hoppas hoppas att Elina kommer idag :) Please god! Får väl städa ur skåpet då annars då =)
Sedan imorron har jag halkbanan :S :P jag tror jag dör av nervositet snart. haha. Men det går nog bra.. kanske.
Sen på torsdag hörde jag rykten om att göra nått med klassen, BLÄ! Det vill jag inte, plus att jag har körlektion kl. elva.
Sen på fredag är det studenten och sen sommarlooov och enbart ett år kvar i skitskolan! =)

Aja.. nu ska jag gå och klä på mig sedan åka iväg till plugget!


ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0