SKOLA

Skola idag igen. Utan Elina :( Men det gick ändå!
Imorron kommer hon iaf. och då får man höra lite skvaller! haha.

Var även och kollade på Simonens och hennes klass teater idag =)
Och ni var SUPER! =) Skulle egentligen inte kollat idag, skulle kolla imorron. Men Karro hade nationellt prov då så vi smög dit idag ist =) Hade gått och kollat på den i morron med resten av klassen igen om jag inte hade fyllt år.
Då är det skönt att komma hem tidigt så man kommer hem till lägenheten i lämplig tid!
Jag hatar egentligen att fylla år, men denna känns som den kommer bli bra! Bil, sparkonto till utomlandsresa! Aaah! kan det bli bättre?! =)


Men det verkar som om ingen läser min blogg. Fan ta er! :P Ingen som gav mig råd i förra inlägget iaf. tack för den!

Mors !


Kommentarer
Postat av: Simoone

Mä, såg ni oss idag? Såg ni första eller andra (kl 9 eller 13?) ?
Vi var skitsega andra gången XD
Och gällande förra inlägget så fastnade jag i det du skrev om bilen din =) Men ja, jag gillar färgen på ditt hår nu, men om du vill ha det mörkare så tror jag mörkbrun, inte helt svart. =)

2008-05-12 @ 20:50:46
Postat av: nathalie

Japp! :D kl. 13 =) Okej, ja helt svart vill jag inte ha =) Men jag tänkte som jag gjorde förut en gång. Ha lite slingor kvar sen göra mörkmörkbrun resten =)

2008-05-12 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0