DAGEN

Idag åkte jag ner till sörfjärn en sväng innan vi skulle handla.
Mamma höll på för fullt med att sy min balklänning. Men hon
fick börja om på nytt igen, efter att jag provat. Satt inte så bra.
Men hon skulle fixa det, så jag tror den kommer bli skitbra i slutet =)

Mamma syr klänningen.

Sedan katterna såklart! Den gråvita låg bara och sov hela tiden!
I slutet när jag lyfte upp han ur lådan vaknade han till. Men
Zipper och Maja var lika leksjuk som alltid! :D Jag lärde Zipper att
klättra upp för benen, och efter det så ville han göra det hela tiden! haha
Sötnos! Så Therese och Andreas lär nog få ett helvete med han! :D


Dåliga bilder, jag vet. Men jag glömde digitalkameran.
Och kortet på den gråvita är inte från idag heller.

Provade även mina glasögon igen =) Sist jag provade dom så var jag inte så
nöjd. Tyckte jag inte passade så bra i dom. Men nu känndes det bättre! =) mycket bättre!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh snygg färg på klänningen!!!

2009-04-21 @ 20:08:19
Postat av: Therese

åh vad söt maja var, ligger och sover :) jag VET att klänningen kommer bli suuuper!

2009-04-21 @ 21:04:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Marielle: Ja, det tycker jag med! :D

Therese: Ja, typiskt att man ska knäppa kort då, för hon var mest uppe och lekte :D

2009-04-22 @ 05:38:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Just ja, visst är det era katter som brukar klättra på er vid matlagningen? Haha, häftigt! :D

2009-04-22 @ 19:59:56
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0