KILL ME !

Fy vad jag är trött, är inte van vid att kliva upp såhär tidigt! Pärans alarm
ringde klockan fem. Hua! Nu är hans semester slut =( =(
Iaf. så sov jag vidare i två timmar och mitt alarm ringde klockan 7. Jag var
nog änn tröttare då än klockan 5. Fyy ! Men jag ville inte snooza, då skulle jag
bara bli ännu tröttare.. Så jag stängde av alarmet och skulle "bara dra mig"
lite. Ja, tror ni inte jag råkade somna om då?? :P Jo! Fast bara i en kvart så det
var inte så farligt.

Idag är det strålande sol! Nästan så jag inte vill åka till stan idag. Vi skulle ha åkt
i morron ist. Då ska det bli fulväder.. Men men. Skönt att det är sol när man ska till
stan också =) Så kan jag göra annan nytta i morron =)
Sen ska det bli fint Onsdag, Torsdag, Lördag och Söndag =) TOPPEN!
Jag funderar på att börja cykla ner nu igen, till sörfjärn. Då det är finväder. Jag sa det
till Pär igår "Jag kommer aldrig orka cykla nu!" "Men varför tar du inte bilen då?"
Jo, för jag vill ha motion! :D Jag måste verkligen börja röra på mig!
Jag började tänka på det förut. Om jag får praktik på Gnarpsskolan (hoppas hoppas)
så har ju dom sina promenader! Guud vad jag hatade dom när jag gick i den skolan.
Men det är ju bra att man får röra på sig varje dag, dock är det ju inte sån lång runda,
men ändå! =)

Näe, nu ska jag äta lite frukost och göra mig redo för en dag i staden! =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0