IKVÄLL SMÄLLER DET

Ikväll är det Idolfinal och jag vet inte vad jag gör ifall inte Erik vinner.
Okej, antagligen kommer jag inte göra mycket mer än säga fan och sura lite, haha.
Men han är ju tuuuuusen gånger bättre än Calle, faktiskt.

Foto: Daniel Ohlsson/TV4



Var in på Eriks blogg och såg vilka låtar han skulle framföra ikväll :) Förutom
vinnarlåten så har folket röstat fram "The show must go on". Den vet vi ju redan att
han gör kanonbra! Sedan skulle dom välja en låt själva, och han hade lagt upp ett
klipp (tillsammans med The show must go on, så jag tog för givet att det var den han
valt?!?!) Det var iaf. "The finale countdown" :) Och jag tvekar inte en sekund (om det
nu är den låten han ska framföra?!) att han även i den kommer vara klockren!

Calle hade inte skrivit någonting alls i sin blogg. Så jag har ingen aning om vad han ska
sjunga. Ska jag vara ärlig så gör det inte sån stor skillnad ändå. Han är inte min favorit :P

Calle försöker bli intervjuad, men Erik är på annat humör. Foto: TV4

Vem tror/hoppas ni vinner ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0