ÄCKLIGT

Maten blev inte speciellt god, tycker jag.
Pär tyckte det var gott iaf :) Tror jag, han sa det iaf :P
Men det var smaklöst, enligt mig. Så jag tog en
hårdmacka med falukorv på ist =) Mums!

Nu ska jag ta tag i disken sedan ska jag småsova
framför teven tror jag :P Orkar inte så mycket mer idag.
Hur trött som helst.
Fast jag borde ge klänningen ett nytt försök. Men det är
nog bättre att jag gör den när jag inte är så trött, så det inte
blir fel igen :)


Kom på igår att jag fick en film i Julas när jag handlade på JC.
Fick den gratis om man handlade för mer än 500 kr tror jag.
"PS I love you" heter den. Undra om den är bra?! Nån som sett
den?
Men nu för tiden är jag inte så mycket för att kolla på film.
Om dom inte går på teven.
Igår var det ju The break up, men Jennifer Aniston, I LOVE HER! =)
Men Pär ville kolla på Beck. Och dom filmerna är ju också bra och
jag hade ju faktiskt redan sett The break up förut, plus att jag har
den på dvd. haha. Så vi kollade på Beck. Nya filmer nu ju! Bra =)




Näe, nu ska jag ta tag i berget med disk.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Alla verkar tycka Beck är bra, inte jag! Det enda som är bra är Persbrant som gunvald annars är det bara svenskt skit!

2009-02-09 @ 18:52:57
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: denise

p.s I love you är as bra :D

2009-02-09 @ 19:24:05
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Jag tycker dom är bra =)

Denise: Va bra! då ska jag kolla på den nån dag =)

2009-02-10 @ 06:06:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0