KARNEVAL

Igår frågade jag några i klassen om dom hade
några ideér om Karnevalen.
Dom hade några ideér sa dom. Vad då?, frågade jag.
"Mentalsjukhuspatienser" (stavning??) Fick jag till
svar. "Jaha...."
Vad har ni tänkt då? frågade dom.
Vi hade tänkt barnprogram! =)
-Barnprogram... ?? fick jag till svar!
Jag vägrar vara mentalmänniska! Aldrig, hur fan klär
man ut sig till det då? Fan va dåligt!
Det värsta var att efter att hon sa metalsjukhus.... så
sa hon "Ja, men vi är ju esteter, typ estetstil"
AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Jag blir galen! Jag har sagt det förut och jag säger det
igen! Va faan är det sån jävla grej att man går estet för??
Va? Måste man verkligen visa att man går estet??
Näe, det vill inte jag! Jag vägrar vara med om dom ska vara
nått sånt! Aldrig i hela helvete!
Sen fattar jag faktiskt inte varför "den stilen" förknippas med
estet. För dom flesta som går det har inte ens den stilen!!
2 i våran klass. Sen finns det väl andra som försöker ha
den stilen, men misslyckas totalt!
Jag blir så jävla irriterad! Det är väl för fan som vilken jävla
linje som helst?! Eller är det inte det?
 Sen sa jag att vi aldrig skulle komma överens i våran klass,
om vad vi skulle vara.
- Näe, men vi får väl dela upp teater och bild då, kanske.
GLÖM DET! Isf. vill jag vara med teater! :P Tror dom har
jävligt mycket bättre ideer än bildsidan!

Om ni missat nått så tillhör jag, karro och elina inte nån av
dessa "grupper". Vi umgås varken med bildarna eller teatrarna.

Åhh! Jag blir så irriterad! Åsså kan jag inte få fram det jag
vill ha sagt nu heller! :P

men det jag stör mig på är att folk alltid ska vara så "stolt"
över att gå estet. och man hör jämt "Ni ska vara stolt för att
gå estet!" Varför? Ska man inte vara stolt för att gå nån annan
linje då? Vad är det med estet då man känner att man måste
visa hela världen att man går det?

Jag vill iaf. ha nått roligt tema på karnevalen. Inte nått deprimerande
som dom verkar vilja ha. Jag vill ha färgglatt och roligt!
och väljer dom nått annat så skiter jag i att vara med, för då känns
det inte lika roligt längre.

adios!


Kommentarer
Postat av: Elina

Men lägg ner!! kan vi gå med löjligare människor? estetstil, my as! nä, nu blir det fight! puss

2009-01-28 @ 16:12:56
Postat av: Nathalie

Ja men skojar du?? jag vägrar ! Då kan du jag och karro ha en egen liten klass isf! haha =) puss

2009-01-28 @ 16:34:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0