THE F WORD

Kollade på det iförrgår, med Gordon Ramsey.
Jag gillar han. Fast inte när det var "Hell's Kitchen" Då var han bara
elak och jag skulle aldrig ha stått ut med han. Men nu gillar jag att
han skriker och är arg. Jag tror det blir mycket bättre än om han skulle
vara snäll och lugn.
Och på The F word så får man ju se hur han är hemma också. Med sina
barn och så :) Då är han snäll och lugn. Fast han ser ut som en bulldog i
ansiktet, haha. Inte för att det har med saken att göra, men ja!

Iaf. då så var det risotto med nån kyckling. Risotton låg under kycklingen.
och en gäst sa att det inte var fint upplagt! "På andra resturanger brukar man
få det i en liten skål, så det blir som en cirkel"
Ja, men va fan klaga mer! Spelar det nån roll hur maten ser ut egentligen?
Det är väl smaken som spelar roll!
Iofs. så vill man väl att det ska se gott ut. Hur som helst kan det ju inte se ut.
Men det där så bra ut! Jag hade hellre velat ha det så ist. för inproppat i en skål!
I det programet får dom ju välja om dom vill betala för maten eller inte. Så jag antar
att dom letade fel bara för att slippa betala.

Jag skulle vilja att Gordon kom hit och hjälpte mig (som han brukar göra med andra
på det där programet) att laga mat =) Nånting gott och enkelt!
Jag har alltid velat gått på resturang och äta, en fin resturang. Helst i USA eller nått.
Helst med en känd kock, Helst Gordon Ramsey's mat =)
Bara för att få se om det är gott eller inte ?
Vad är godast? Dyr mat eller billig "skräp" mat ? =D


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är faktiskt godare när det ser fint ut, t.ex. tacos blandar jag aldrig ihop nu för tiden, utan tar lite ur varje hög och det är mkt godare! :)

2009-01-06 @ 13:15:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, har förklarat redan :P

2009-01-06 @ 14:49:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0