BRUM BRUM

Kalopsen satt bra i magen kan jag säga! :) Dock blir det alltid för lite
när jag gör det. Ändå skär jag upp hela köttbiten?! Och den är ganska
stor. Kanske får göra två nästa gång då =) Kan ju alltid frysa in om det
blir över.

Sen satte jag mig (och Pär också för den delen) och kollade på bilar
blocket. haha. Kul :P Jag kan sitta i evigheter och bara kolla.
Kollade på Celica, hur mycket dom gick på, ungefär. För att se hur mycket
vi kan ta för min. Och det var väl som jag trott, ungefär..
Sen måste jag ju också kolla på lite Citroen c3 bilar! hahaha :P Om ni
av någon anledning missat det, så är det ju en sån bil jag vill ha mest av
allt.
Men är lite för dyr just nu.

image8
The red pearl! =) Här hade jag nyss fått den. På min 18-årsdag =)

I möra har jag lite planerat. Tror nog jag kliver upp när Pär åker på jobbet.
Alltså 05.30. Kanske lite väl tidigt. Men jag tycker ju om att ha gott om tid
på mig. Och känns så onödigt att sova bort dan tycker jag :)
Då tänkte jag iaf. baka bröd =) Filbröd. Så otroligt gott! Älskade när mamma
bakade det förut. Helst ville man ha en direkt från pannan (man steker
bröden) då dom var varm, och smöret smälte så det nästan rann smör när
man åt! MUMS! haha =)
Jag köpte ju fil förut för att baka med, men den hann gå ut innan jag hann baka.
Så nu ska jag göra det, ska inte slösa bort en till fil i onödan.
Aja.. Sedan ska jag städa undan lite på balkongen.
Och åka ner till sörfjärn som sagt. Måste komma ihåg att ta med en blomma
också, denna gång. Som jag kan plantera i krukan ute på balkongen =)
Kanske nån mer till blomlådan också, om hon har några kvar. För prästkragarna
håller på att .
Och förhoppningsvis kan pappa fixa bilen då! Annars blir jag besviken!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0