JAG BLIR TOKIG!

Jag tog ju med alla mina cd-skivor från sörfjärn igår. Och idag tänkte
jag lägga in lite musik på datorn. Eftersom jag råkade radera så gott som
all bra musik förut.
Så jag lyssnade genom varje skiva och la in dom jag ville ha. sedan när jag
skulle lyssna på alla låtar jag lagt in så funkar det inte!?!?!?! AAAHHH!
Jag blir galen! Varför ska allt jävlas med mig? Dom funkar ju låtarna, men inte
efter att jag lagt in dom på datorn?? VARFÖR?
Åh, jag blir så less på tekniska saker som inte funkar som jag vill.

Hoppas jag har lite musik kvar på mamma och pappas dator. Om jag inte raderade
det när jag fick denna dator.
Jag ska iaf. kolla genom min mapp på deras datorn nått tag, sedan kan jag radera
den helt. Så slipper dom ha den liggandes. Tar ju bara plats. Men än försvinner den
inte. Måste kolla genom den först.
Kanske idag? Men jag vet inte om dom är hemma. Dom skulle åka till stan idag.
Kanske åker och kollar, men jag vet inte.
Pär sa att jag kunde svänga förbi båten också isf. och se så att allt ser bra ut =)
Vi får se helt enkelt.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0