OROLIG

Nja, Röd köttfärsgryta var ingen höjdare. Smakade som vilken
jädra köttfärssås som helst. Besvikelse :P
Jag hatar när maten inte blir nå god. Då blir jag bara hungrigare
efter att jag har ätit.. Så ikväll blir det nog kvällsfika =)

Iaf. så har Pär åkt iväg på en skotersväng nu. Vilket betyder att jag
sitter och biter på naglarna tills han kommer hem igen.
Berättade att Therese hade fått mig att bli rädd för att han ska åka på
en såndär stängseltråd. Som är runt om t.ex. en kohage.
För det hade jag inte tänkt på innan hon sa att hon var orolig för det.
"Det har jag gjort redan!"
Som tur var körde han inte så fort då. Usch.. Jag hatar att vara rädd eller
orolig.

Förut engång när Pär hade jobbarbilen hem (en av alla dom har) och den
satt man väldigt högt i. och jag vet inte varför men jag fick världens panikkänsla!
Känndes som vi skulle köra i diket flera gånger!
Men det var inte bara det! Utan jag började tänka på att Pär åker skoter och fyrhjuling
och blev nervös för det också.
Ni vet när det suger sådär i magen, typ om man åker nån läskig karusell eller nå :P
Så känndes det. Jag var skiträdd på nåvis..

Det är jag jävligt bra på. Jag är även jävligt bra på att grubbla på saker.
Sitta och tänka "Tänk om det händer. Vad gör jag då?"

Håhå jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0