LITE PIFF OCH LITE PUFF

Nu när jag började städa fick jag en sån lust att piffa upp lägenheten =)
Aahh, ge mig pengar och ta mig till en inredningsbutik!
Som ni alla vet (har nog sagt det innan) så är jag en sån som hatar att
det ser likadant ut hela tiden.

När jag var liten så möbelerade jag om mitt rum hela tiden, för jag tyckte
inte om när det var likadant hela tiden.
Likaså är det nu. Jag hatar att det ser likadant ut JÄMT. Det går ju inte att
möbelera så mycket i denna lägenhet, men det behövs ju faktiskt inte.
Det känns ju mycket fräschare och nyare och finare ifall man köper nått fint
nytt till lägenheten, byter ut nån lampa mot en nyare finare eller en ny blomma
eller nått sånt =)

Nu har jag plockat i köket, men det går inte att göra så mycket där heller.
Plockade bort lite på bänken. Det var så mycket grejer där och såg bara stökigt
ut. Har ju 2 burkar för spagetti och pasta, en karamellburk (haha), en brödkorg
och en fruktskål. Oftast brukar jag låta min fina lila skål från Indiska stå framme
också :P Men nu har jag tagit bort den skålen och fruktskålen. Så nu är det lite
mindre saker, har ju aldrig frukt där ändå, det har jag i kylen! :P
Sen skulle jag sååå gärna vilja måla om köksluckorna till vit! Ja, nån annanfärg passar
ju inte så bra, och i lägenhet så kanske man inte ska måla vilken färg som helst.
Eller man FÅR väl inte det, om man inte köpt lägenheten.
Men vit måste ju vara mycket bättre och finare än den jävla fula färgen som är nu.
Grå/blå/vit. USCH! Ser bara lortig ut tycker jag.. Och handtagen, FYY!

När vi bytte ut soffan mot två fåtöljer så känndes det såå fräscht, nytt och större! =)
Men nu känns det litet igen. Eller ja, det stör mig faktiskt inte så mycket, men det känns
tråkigt. Jag vill ha nått mer nytt! :D

Sen vill jag ha tips! Vad kan man göra för att dölja alla sladdar? Det är så fult när
dom ligger intryckt i ett hörn och samlar damm.

Kommentarer
Postat av: kulturella

stoppa dom i en tom låda ,det skulle jag villa göra, med mina sladdbarn.

2009-09-04 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0