VAD SKA JAG BLI ?

Gud vad jag är lessallt som har med jobb att göra.
Just nu känner jag mig bara så jävla misslyckad.. Åhh! Även fast jag
inte ens varit arbetslös i ett år. Finns ju dom som har det mycket värre.
Nu vet jag ju dock inte hur länge jag kommer vara arbetslös. Just nu känns
det som att det kommer bli mycket länge.. För jag har ingen aning om vad
jag vill bli.
Har börjat inse att jobba i butik kanske inte är nått för mig. Jag vet inte.. Jag
har faktiskt ingen jävla aning!!

Var och kollade på jobb på ams hemsida igår, men det är ju bara skit! Inget
jobb man kan söka.. Jag blir så less! Så jävla less så ni har ingen aning.

Hur vet man vad man vill bli ?

Kommentarer
Postat av: Therese

ja ams hemsida suger ju, finns ju bara skitjobb där... i tidningarna finns det inte mkt heller... jag förstår inte vart jobben är...

2010-02-03 @ 08:20:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, inte jag heller.. finns väl inga skulle jag tro.. =/

2010-02-03 @ 08:23:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0