IKEA

Nästa vecka ska jag åka in till Birsta, har jag bestämt. Måste först och främst fixa en
praktikplats. Sedan är jag så sugen på att gå på Ikea också :) Måste köpa lite nya
saker. Så som blommor, gardiner, dörrmatta mm :) Kul!
Ska höra om Mamma (och Therese kanske vill följa med också ifall hon inte jobbar?!)
om hon vill följa med :) Jag gillar inte att gå i stan själv. Jag hatar det faktiskt. Helst vill
jag gå med Mamma och/eller Therese. Dom är bra smakråd :)

Har suttit och kollat på Ikeas hemsida nu hur länge som helst! Aah, ge mig pengar!! :P
Finns så mycket jag vill köpa. Men känns onödigt nu när man ändå inte har nånstans att
ha allt. Så jag får nöja mig med lite småsaker, och det räcker långt det med :) Nya gardiner
gör ju faktiskt mycket! Skulle SÅÅ gärna vilja ha nya in hit i rummet. Har bara två gardiner
hit. Och jag är så less på båda.
I köket skulle jag vilja ha en färgklick som muntrar upp det annars så tråkiga köket. Mest
av allt vill jag måla om luckorna och byta ut alla handtag. Men det är onödigt när man inte
planerat att bo här länge :) Så jag får stå ut med det. Hittade billiga panelgardiner på ikea
faktiskt i starka färger. Så det ska jag köpa :)

Sen kollade jag upp hur mycket ett par nya av våra "hängväxter" kostade och dom
kostade endast 25 kr!! Fan, hade då spelar det ju inte så stor roll ifall dom dör, haha. Bara
att köpa nya ;)

Åter till praktiken. Tror jag ska ta på nått annat ställe än på en klädaffär denna gång :) Ifall
det är någon som tar emot dvs. Typ en inredningsbutik, hur kul skulle inte det vara?! =)
Fast jag har spanat in en klädaffär också, som jag kanske ska fråga på, men tror inte dom tar
emot har jag för mig.
Så nu håller jag tummarna att nån tar emot långtidspraktikanter :)

Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0