LET'S DANCE

Vet inte om jag har nån favorit alls i år faktiskt. Fast det är väl lite
tidigt att säga också när jag bara sett ett program. Dock är det ingen
som jag "ja men hon/han gillar jag" som förra året, då var ju Magnus
favoriten ända från början.
Hmm.. Men jag gillade iaf. Claudia, Elin (även fast hon verkligen såg ut
som en trasdocka när Daniel slängde omkring henne :P) och släktingen
våran såklart; Agneta! ;D Är jag helt galen när jag säger att jag tycker
hon är lik Momma till och från?! haha :D Iaf. när hon flinar :)

Sen Rabih! Tönt! :P Ska man vara med i en tävling i tv så tycker jag man
måste kunna vara en bra förlorare, inte sura till ifall man får lite dåliga
"betyg". Och PRATA SÅ MAN HÖÖÖÖÖR! Sen har han sån mesig röst så jag
tror jag smäller av! haha. Dock är det nått med han som jag gillar, men jag
kan inte sätta fingret på vad det är :P
Jag hoppas Willy åker ut, han har jag aldrig gillat och jag tycker "bygglov"
är det sämsta programmet någonsin. Bara för att jag inte gillar han och jag
hatar "Matte"!
Aja..
Jag har iaf. fått mig några skratt åt Davids skämt iaf :P och jag blir så irriterad
att "muminklippet" är borta från Youtube. På Hey Baberiba så var ju David och
vad heter han nu igen?!?! aja, ni vet nog vem jag menar, Mark och Jonas. Och
det var så roligt, var nog det roligaste jag sett! haha. Jag kommer ihåg det som
det var igår (fast än det var flera år sedan). Jag och Pär låg här och kollade på
det och båda två börjar asgarva samtidigt! hahaha... "Jävla muminluder!"
Ååh, så kul!
Jag tror jag har bra långtidsminne, kommer ihåg mycket som hänt förut men nu
t.ex. om jag är i köket och Pär ropar "kan du ta med -----" "jaa.." Sen när jag ska
gå in kommer jag utan det jag skulle hämta! haha..
Men när jag läser gamla sms från Pär från 2005 och framåt så kommer jag ihåg
exakt vad vi pratade om och exakt vad jag skrev tillbaka och exakt vart jag var
någonstans och exakt vad jag kännde! :P lite kul faktiskt!

Nu har jag otroligt tråkigt. Eller det har jag haft hela kvällen faktiskt.. Jag har
roat mig med att kolla på Bebisnamn, haha :P Lite kul tidsfördriv såhär på en
fredagskväll ;) Men jag har faktiskt lagt till 4 namn på min lista, 2 flicknamn och
2 pojknamn ;D
Sen finns det så många konstiga namn så jag vet inte vad?! Visste ni att man kan
heta "Bonde" ? Eller "Syster" ? "Åslög" var också ett namn jag fick läsa inte bara
2 gånger :P Jag tycker det låter som Lövhög! hahaha.
Sen när jag kollade på tjejnamn kom "Pirkko" fram, haha, vad jag skrattade då.
Vilket perfekt namn ifall Pär skulle få en dotter! hahahahaha (han kallas ju för
Pirk/Pirken) haha :D Det tyckte jag var lite roligt :)

Nu är jag rastlös igen.. Jag är egentligen astrött men har ingensomhelst lust att
sova, är inte trött på det viset.

Aja, nu har ni fått läsa lite svammel, nu gör jag kväll! ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag tänkte oxå på det lite granna faktiskt, att agneta är lite lik... :)

2010-01-16 @ 09:36:56
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa :)

2010-01-16 @ 09:56:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0