SOL SOL SOL!

I tisdags åkte jag och mamma till sundsvall en sväng, eller hela
dan
faktiskt :P Jag måsta ju ha en klänning till bröllopet i helgen :)
Men först skulle jag till Hudik en sväng, en väldigt onödig sväng
faktiskt, åka dit för 10 min som man lika gärna hade kunnat ta på
telefon. Iaf! Så glömde jag ett brev jag skulle posta hemma åsså
skulle jag tanka, så jag skyndade mig hem och hämtade brevet och
var lite stressad. Då kommer en katt och springer ut mitt framför
bilen! Jag drar efter andan (ni vet ljudet man gör?!?! :P) och får en
chock! Dock klarade sig katten! :P Men det var på håret, tror nästan
han sprang under bilen, så jäkla nära var det! Fy tusan! Sen satt jag
i chock hela vägen till hudik! haha :P

Ja, jag hittade väl ingen klänning ä! :P Fanns fan inga "finklänningar-men
-ändå-inte-för-uppklätt". Men det slutade med en lite mer vardagsklänning
från H&M :) En ljusblå spetsklänning, fin tycker jag. Och onödigt att köpa
en klänning jag aldrig mer kommer använda. Speciellt när jag inte har så
mycket pengar..
Men vad ska jag ha över den då, om det blir kallt? Mamma hittade en fin
jeansjacka på H&M också, men inte en riktig jacka utan mer tröjjacka :P
Så vi gick runt och letade en jeansjacka, tänte att det är lika bra att jag köper
en riktig jacka på engång, eftersom jag vill ha en jeansjacka också :)
Och hittade en på JC som jag är såååå kär i! Så jävla snygg!! :)


Båda är mycket snyggare i verkligenheten och på :) Men ni får väl se på lördag.
Det är en kort jeansjacka också :)

Vart lite presenter till Therese handlad också för både mig och mamma :)
Tror aldrig jag kännt mig så nöjd med vad jag köpt till henne faktiskt :P
Så vi får väl se vad hon tycker om presenterna sedan ;)

På vägen hem ser vi brandbilar och poliser komma i all världens fart med blåljus
och ojud ;P Sedan helt plötsligt så hör man en polisbil så jäkla nära, och sedan hör
man ett "TUUUUUUT". Då tutar dom på bilen bakom oss att flytta på sig.
Lite nyfiken blev man ju allt, som vanligt.
Sen blev vi fast i bilkö, ambulanser och mer poliser kom och åkte förbi i hög fart!
I en timme fick vi sitta i kö, om inte mer?! Ringde till Päran på engång och sa att
jag blir nog sen för det hade hänt en olycka. Då kollade han på st.nu och det hade
redan kommit upp vad som hänt. En personbil hade kört in i en lastbil. Ja, ni kan
väl läsa själva :P



I natt skulle jag vara chafför åt några fyllskallar ;) haha. Näe då. Men chafför skulle
jag vara. Tänkte att jag inte skulle somna, så jag kan svara på engång när dom ringer
och ska hem så jag inte väcker Pär som ska upp och jobba. Men det gick ju inte så bra ;)
Slummrade till där en sväng. Ca. halv ett ringer dom och jag får höra att Mia är klappkanon
och är helt förstörd! Oj då! Ja, då åker jag. Senare på vägen får jag ett till samtal (alltså
inte från Mia, utan från andra ;P) att dom aldrig sett Mia så full nångång. OJ shit, tänker
jag! Bra att jag är påväg då iaf :P Sedan när jag börjar närma mig får jag ännu ett samtal
men det från Mia "Hej! Vart är du?" Helt nykter låter hon! haha, jag som trodde hon låg
och höll på spy ner sig eller nått ;) Men hon var inte så farlig faktiskt.
Åkte på Donken så hon fick i sig lite mat sedan åkte vi hem :)
Får se om hon mår som en påse skit idag eller inte, för mår hon bra ska vi på stranden! :D
Ska ringa och höra hur hon mår snart :)

Kommentarer
Postat av: Therese

åh det där kommer ju bli superfint! :) ja jag har oxå problem med vad jag ska ha för jacka... hittar ingen bra, skulle vilja ha en kort. funderade på om jag skulle ta jeansjacka jag med (min gamla) men jag vet inte om det blir för blått eftersom klänningen är blå?! köpte en sjal som man kanske kan ha som jacka men det känns så himla "fint" :P

2010-07-08 @ 19:29:20
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, får hoppas på det och att alla andra inte är så jätteuppklädda :P Ja, men isf. blir väl jag också för blå? :P Min klänning är ju också blå ;) Det beror ju på om det blir varmt så kanske det inte ens behövs nån jacka, och räcker med sjalen?! Men jag ÄLSKAR min jacka så den ska jag ha! haha :)

2010-07-08 @ 20:23:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

haha ja just ja din klänning var oxå blå, men jag tror din är ljusare än min... neje uppklädda ska alla va!! :D andreas var och köpte en kostym idag, såå snygg! :P

2010-07-08 @ 20:42:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men jag menar att alla inte ska vara FÖR uppklädda, för då ser ju jag så vardaglig ut =/ ;P

Jasså? =) Ja, jag vet inte vad Päran ska ha på sig än, provade sina byxor från studenten, men jag tyckte det var finare med svarta jeans :P

2010-07-09 @ 09:13:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

haha du skulle ha sett andreas kostym från studenten, stor som ett hus, ingen passform alls. så jäkla ful! X) så om han inte hade köpt ny så hade det varit snyggare med svarta byxor ist. men om den sitter bra är det så snygggt! :)

2010-07-09 @ 09:15:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, pär ville ha en ny kavaj han med för den andra inte hade nån passform. Men onödigt att köpa en ny åsså kanske den inte ens kommer att användas (om det är 1000 grader ute :P) Men jag tänkte att man kanske kunde sy in den lite så det blir passform :P Får väl se :)

2010-07-09 @ 11:14:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja så tänkte vi med, men då kostade kavaj+byxa lika mkt som bara en kavaj så då blev det ju en hel ny ist. :P ja det kanske går... du ska få sy in 2 linnen åt mig oxå om du vill? ;P

2010-07-09 @ 21:06:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0