TONÅRSLIVET ÄR ÖVER

Ja, nu är man 20 :P haha.
Dagen började med att jag fick present av Päran. Av han fick jag
ett presentkort till en tatuering!! :D :D Jag blev både asglad och
asnervös på samma gång! haha :) Jag har tjatat rätt länge att jag vill
ha en tatto. När man kollar på LA ink och så! haha, då blir man sugen ;)
Fast har inte riktigt bestämt mig för vad jag vill göra än eller VART jag
vill göra den :)
Har blivit mer och mer sugen på att göra på överarmen. Alltså en STOR :P
Som täcker nästan hela armen :) Men det tror jag nog att jag är för feg för.
Annars har jag funderat på insidan underarmen, vid handleden ungefär..
Har iaf. en liten aning om vad jag skulle vilja göra, så ska väl sätta mig och
skissa lite nån dag ;) Sen får vi se om jag vågar göra den på ett sånt synligt
ställe eller inte :)

Sen åkte jag ner till fjärn och fick min cykel! :D Pappa och jag skruvade ihop
den när jag kom ner och den är jätteskön att cykla på! :) Kanske att jag ångrar
mig att jag tog en rosa, men va tusan! Den var fin! :)
Sen kom det besök osv osv, det vanliga fikade och babblade ;)
Fick pengar, bensincheckar, blommor, choklad :) Sen kom Mamma hem och då
fick jag lite mer från hon och pappsen. Skor, kläder & ett armband :)

Åkte ner igår och fikade med Therese eftersom hon jobbade då jag fyllde år :)
Av henne fick jag MASSOR :P En stor skål, en slickepott, muffinsbok (det börjar
vattnas i munnen på mig bara jag tänker på den boken! haha), muffinsformar och
en äggklocka i form av en glass! Det roliga var att jag bara någon dag innan hade
stått på ica och funderat på att köpa en ny äggklocka i nån rolig färg, för nu har
vi bara en svart :D Men nu har jag ju en mycket finare och roligare =)

tack allihopa för alla presenter och gratulationer! Jag är mer än nöjd! :)



Igår var Päran och jag till stugan en sväng på morronen. Jag började kratta och han
fixade vattnet. Och fy tusan, jag kommer ihåg nu varför jag inte gillar att kratta! haha.
Så jädrans jobbigt, eller så är jag otränad ;) Men vi hann klart precis tills det började
spöregna! Tummen upp!
Sedan for jag och "premiärhandlade" på systemet! haha :) Jag stog ett bra tag och
velade. Köpte iaf. 3 små likörflaskor. Bols vart det. Tänkte ju köpa en sån med banansmak.
Men då tog jag 3-packet ist. med olika smaker :)
Sen vart det några cider, fanns nya sommarcider som jag ville smaka :P Och några goda
öl slank med dom också.
Sen skulle jag köpa en låda öl åt Päran också. Behöver jag säga att jag krånglade länge
innan jag fick med mig allt till kassan? haha! Och sen ut till bilen, jag var säker på att jag
skulle tappa nått innan jag var framme.
Och hur mycket det blev vill jag inte ens säga, fy farao! :P Men nu har jag så jag klarar mig
ett tag iaf ;)



Sen svängde jag in och köpte pizza innan jag åkte tillbaka till gårdsjön. Och jädrans, där gick
det fort att göra pizza iaf! :P Tummen upp!
Päran grejade lite där, röjde ner lite småträd och så. Sedan åkte vi hem.

Ikväll hoppas jag det händer nått skoj! :) Är sugen på att göra nått!
Men nu får man väl sätta igång och städa tänker jag.. Är inte alls på städhumör, men det
måste göras. Blir så trött av att det är stökigt!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Å, drack en drink med sour apple förut, men jag minns inte vad den hette! Men god var den iallafall =)

2010-05-15 @ 18:09:21
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha okej, den enda av dom som jag inte smakat än! =) Får väl ta och smaka den efter denna då ;)

2010-05-15 @ 18:59:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Emmy

GRATTIS I EFTERSKOTT FINASTE NATHALIE!!!! :) <3

2010-05-30 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0