KÄNNS BRA!

Igår åkte jag och mamma in till birsta. Dels för att kolla
lite och dels för att jag skulle ha ett litet möte för att se om
jag får praktiken eller inte.

Och trot eller ej så fick jag praktik! WEHOO! :) Känns bra.
Alla verkade jättetrevliga och dom verkade jobba på ett bra sätt.
På kosmetiken kommer jag hålla till, ska bli jätteskoj!
Så från och med måndag kommer ni hitta mig på H&M i Birsta.
TUMMEN UPP!


 Idag blev vi hemma. Var ingen som vela åka in och jag är inte
så sugen på att sitta där själv. Sen lät det inte som att det var så
mycket att lära sig heller så lika bra.. :) 
Så jag tog mig en sovmorgon idag! :) Nu måste jag sätta igång och
städa, ser förjävligt ut här. Var längesedan det blev nå städat nu
tycker jag.. Lär försöka städa så mycket man bara kan, dammtorka
och greja. För vem vet när jag orkar med det nästa gång :P

Kommer ju komma hem kring 19.00 om dagarna nu. Lika som när jag
var på Cubus. Kommer nog vara lite mör första veckan kan jag tro :P
Även fötterna kommer väl värka som bara den.. Men man vänjer sig!

Ska bli så otroligt skönt att ha något vettigt att göra om dagarna så ni
förstår inte!! :P Skönt att känna att man gjort nått, ist. för att sitta på
en stol och glo in i väggen som vi gjort dom senaste månaderna.

Näe, städa var det! :)

Kommentarer
Postat av: Simone

:) Då kan du lista ut en bra eyeliner (ja, jag tjatar, men jag vill ha en bra som håller!) haha ;)

2011-01-13 @ 14:10:27
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja ska Försöka med det då :P Gruvar mig lite för om folk ska komma och fråga "sminkfrågor" ;P haha

2011-01-13 @ 15:00:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0