NYTT

Igår var mamma och jag till stan och då köpte jag nya gardiner till sovrummet. Jättefint blev det! Innan hade vi lila tunna, och nu köpte jag ett par gråa och ett par spetsgardiner. Blev mycket mysigare och hemtrevligare :) vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag köpte lila :P

Men vet ni hur svårt det är att knäppa kort på ett fönster?? Allt förutom fönstret blir svart! Så man ser ju inte alls hur gardinerna ser ut. Men lite ser man ju ;) ska försöka ta en ny bild när det blivit mörkare :)

Före och efter :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Näe nu blev det efter före igen!! Varför hamnar inte bilderna i den ordning man vill för?

2012-09-13 @ 16:32:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0