Slut på det roliga..

Efter kvällens afropass kan jag säga att nu är det sluttränat för mig på ett tag ;) (förutom pushen då)

Jag orkar inte helt enkelt. Jag kan inte ta ut rörelserna ordentligt. Inga hopp. Det är obekvämt och jag får ont ibland. Stretchingen ska vi inte ens nämna, magen är ivägen hela tiden! Bläää! I mitten av passet började mina händer svullna upp också! Haha. Inte jättemycket men det gör ont i dom!! Gillar icke!

Så näe, nu får det räcka med promenader och push (men dom veckorna är nog också räknade tyvärr!) framöver! 

Kan bjuda på en rolig bild på magen ;) Den får sån rolig form om jag försöker resa mig rakt upp när jag ligger ner! Och naveln ser ut som att den sjunger "ooooooooo" haha :)



Kommentarer
Postat av: Simone

Å nej vad tråkigt :/ Det ska ju inte göra ont heller.. Om du vill kan jag köra endast lugna "gravid-steg" för dig ;)

Svar: Ja jag vill ju ta i som alla andra gör! haha! Blir så frustrerad när man inte orkar och längtar tills jag ska på ett arfopass och inte vara gravid! Fy tusan vad jag ska ta i då! haha! Men jag tycker ni är bra ändå att säga vad man kan göra ifall det är jobbigt/om man inte vill göra hopp osv. Så det är inte det! :) Tror bara jag får inse att jag blivit för tung! haha.
Nathalie

2013-10-16 @ 09:25:29
URL: http://Simoned.blo.gg
Postat av: Sara

Ta det lugnt du, och lyssna på kroppen. Viktigt viktigt! :) Kanske är det dags att ladda batterierna ordentligt?! ;) Är det något jag minns att jag ångrade när det var dags för förlossning så var det just att jag inte tagit vara på vilostunder.
Varje kväll(!) tänkte jag "Nej, det får inte sätta igång i natt.. Jag måste vila upp mig först!!"

Jag ska dubbelkolla mitt praktik-schema så får du själv avgöra om du vill/orkar ta de passen som jag "jobbar". Tror de var 3 gånger det krockade. Jag hör av mig senare idag om hur det går med ny-passet :)

Svar: Ja jag som alltid känt "Gud vad jag längtar tills jag får börja träna "riktigt"!" Kände nu "fy faaan vad jobbigt det kommer vara sen!!" haha! :) Ja, vi får hoppas det är några veckor framöver här då ;) Så jag inte är allt för preggo då det krockar ;P Men annars löser det sig. Kanske Denise vill hjälpa till med hela passen då? :) Eller så kör jag på med bara stången. Det löser sig!
Nathalie

2013-10-16 @ 09:49:14
URL: http://sarafernstrom.blogg.se
Postat av: Sara

Vi får kolla upp det! :) Tror det var de första veckorna (börjar nu till veckan). Sarah sa även att hon tagit sitt material till förrådet utifall hon behövde rycka in.
Och så har jag ett kursintyg till dig. Hjälp mig att komma ihåg det! :) Är just nu virrhöna nr.1.

2013-10-16 @ 11:29:31
URL: http://sarafernstrom.blogg.se
Postat av: Simone

Ja, nej, förstår det! :/ Du får inte "ta ut dig" heller. Då kan du hellre vara med igen då du är "redo" och tycker det är roligt! (så det inte blir jobbigt att gå liksom) :):)

2013-10-16 @ 14:24:09
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0