Natti natti

Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Det värsta med sommarn är insekterna. Bläää!

Ikväll kände jag något i Nitros päls. Vad?? Jo en fästing!! Ååhhhhååhhåå!! Hatar fästingar! Blir illamående bara jag tänker på dom. Det var knappt att jag kunde hålla i nitro medans Pär tog bort fästingen! Uuuusscchhh!

Sen smyger jag in i Ellens rum och ska sova. Men jag ser något på persiennerna som inte ska vara där. Vad? Jo en stoooor jävla mal!! Alltså sluta!! Jag orkar inte! Jag drog bara för gardinerna så förhoppningsvis kommer den inte ut i rummet. Och fönstret får fan vara öppet! Vågar inte sticka dit handen. Haha. Är väl lika bra att det är öppet (en liten springa bara) för det blir sån jävla äcklig luft här inne på natten, och förbannat varmt.

Tack och hej nu är ögonlocken tunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0