Sluta!!

Jag hatar Facebook!! Allt skit som läggs upp. Helst videos med djurplågeri! Jag hatar det jag hatar det jag hatar det!! Jag blir så illa berörd! Så förbannad! Så ledsen! Jag förstår inte hur man kan göra illa ett djur???!! Jag fattar inte vad som kan gått så jävla snett i ens huvve att man slår ett stackars oskyldigt djur som inte kan försvara sig!

Bara nu nyss såg jag ett klipp där en kille tar en hund i nackskinnet och sen slår han i ansiktet med knytnäven. Hunden bara gnyr! Ååhhh jag blir så förbannad. Dock på detta klipp var det en annan video bredvid, nämligen en video på nån som behandlade denna idiot likadant som han behandlade hunden. SÅ JÄVLA RÄTT!!

Finns det nått parti som har åsikten att "djurplågare ska behandlas lika som dom behandlat djuret" så röstar jag på det partiet direkt! 

Usch jag hatar sånna videos och jag kan aldrig kolla klart! (Oftast vet man ju inte att det är en sån video man klickar på) Tycker så synd om dom stackars djuren och hoppas verkligen dom kommer bort från dessa människor som behandlar dom som dom gör. För det får man ju oftast inte veta, vad som hände sen?
Plus att jag alltid tänker på ifall nån skulle göra så mot Nitro! Usch!!!! Finns inte ord att beskriva vad jag skulle göra med den människan, ifall dom plågade min lilla bebis!


Det borde inte vara så "lätt" som det är att skaffa djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0