Frukost

Jag har mina perioder med frukostar. I högstadiet åt jag havregrynsgröt varje morgon. Inte för att jag tyckte det var gott, utan för mina jäkla migränanfall. Åt jag inte ordentligt på morron kunde jag lika gärna gå och lägga mig igen, för då tog det bara nån timme (om ens det) så fick jag migrän.

Till för några månader sedan åt jag alltid ICAs (ja! Måste vara ICAs, Kelloggs smakar bara socker) special flingor och mjölk! Det åt jag lååångt innan Ellen kom också. Så den höll i sig länge den frukosten ;) Kommer fortfarande ihåg hur jag kämpade mellan värkarna för att få i mig det innan vi skulle fara till bb. Det var inte lätt ;)

Sen efter det blev det fil och müsli, Start! Tills förra veckan. Nu äääälskar jag detta hårdbröd! :) Såå gott med ost.



Jag har aldrig varit mycket för "nyttiga" frukostar. Mest för att jag tycker det mesta som ska vara "så bra för dig" är äckligt. Och jag vill inte gruva mig för att äta frukost! (Räcker nog med det till middagen, haha) Havregrynsgröt går väl an, men jag tycker inte man blir mätt på det. Alla säger att man håller sig mätt så länge på det, bullshit. Jag är hungrig efter en timme! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0