"Wohoo! What a weekend !"

 Ja, på fredan gick jag och Pär till Jimmie och Simone. Satt där ett tag och pratade skit. Sedan kom Mikael och hämtade oss och vi for till Marcus, som fyllde 20 :)
Det var väl ganska trevligt, har lite minnesluckor :P Men annars ganska okej!
Det roligaste var väl när jag skulle berätta nått för Jimmie och Simone :D
N - Vet ni vad han gjorde (svisch) halkar på en jacka och faller pladask på golvet.
J & S - HAHAHAHAHAHAHA !
haha.. Ja, det såg nog roligare ut än vad det låter :P Jaja.. Åkte hem och åt den godaste pizzan jag någonsin har ätit! :D Såååå god!
Ja, vaknar på lördan och det är snö ute. Julkänslor !
Jag och Pär låg i sängen och tog det lungt den kvällen :) Det var härligt..
Söndan, Ännu mer mys i sängen, nästan hela dan faktiskt. Det var mycket härligt !
Började även prata om julgranar, och då vart det ännu mera julkänslor ! :)  Vi har även varit mycket onyttiga denna helg. Och jag bara växer och växer... på bredden!! men jag kan inte sluta, jag är beroende av feta saker :P

Onyttiga saker jag ätit i helgen:

*
Hamburgare m. ost, dressing och bröd
* En familjepizza
* En halv familjepizza + en halv ica pizza
* chips och 5 dl dipp
* 2 pitabröd m. kebab och mycket vitlökssås
* Glass m. chokladsås
* Druckit mycket dricka
* 6 rostade mackor m. ost /Mackor m. messmör


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, just ja! Det hade jag glömt! HAhahaha! Klant! ;D

2007-11-06 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0