JAG GÖR INGENTING

Det är mycket jag skulle ha gjort på lovet. Eller ja, mycket och mycket är
det väl inte. Just därför jag känner mig så dålig att jag inte gjort det!
Skulle ha gjort klart uppgifterna till Arbetsmiljö och säkerhet. Som jag skulle
ha gjort för lääängesen!
Sen skulle jag ha spelat in ett band till Mia =) På våra gamla stunder.
Men jag har helt enkelt inte ork! Eller lust :P
Ska även fixa lite till det jag ska ta med på nyår. Vart inte riktigt som jag tänkt.
Men det får väl duga.. :P

Jag vill pyssla med min scrapbook också. Men jag har ju inga kort.
Får ta och fixa det snart..


Haaj!

Kommentarer
Postat av: Simone

Vad ska du ta med till T&A på nyår? =)

2008-12-29 @ 12:07:08
Postat av: Nathalie

Det kan jag inte skriva här, då ser therese ju :P Men jimmie vet :P haha

2008-12-29 @ 18:05:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0