THANK GOD IT'S FRIDAY

Lockarna igår blev rätt bra ändå =) Lite flurit och småa.
Men då lät jag inte håret torka helt heller. Otålig och orkade inte
vänta. Men jag ska nog prova köpa en lock-spray och häva i
hårspray =) Hä bli nog bra!

Ja, fredag idag då. Bilen in som gäller. Tur att den skulle besiktas
i onsdags för då tankade mamma :) Annars hade jag inte haft råd att
åka bil idag.
Men jag gruvar mig. Det har snöat och bilen lär vara täckt med snö.
Men låset ska ju inte frysa fast nå mer nu när jag häft i låsspray.
Jag vill ha en liten sop som jag kan sopa av all snö med. Just nu
blir det på med en vante och sopa av med den.
och jag hoppas, hoppas, hoppas att det inte är is på insidan av rutan!

Sen är det ju Lucia idag med :) 8.30 ska vi gå. Då slipper vi matten ett tag.
Men ni ska veta att jag ska skälla på na ! Eftersom ingen hade informerat
mig/oss om att det inte var nån lektion i onsdags. Jag tyckte hon sa nått till
några att det inte var nått på onsdan (förra fredan) Men tänkte att om det gäller
alla så säger hon väl det till alla. Men icke!
Aja.. Det kommer vara en lång och tråkig dag idag.
Men sen är det bara en vecka kvar! :) sen är det jullov. Skönt som bara den.
Tror jag aldrig varit så trött på skolan som jag är nu.

Igår fick jag lite panik igen. Började tänka på att jag snart kommer vara arbetslös!
Usch ! Jag vet ju vad jag vill göra men ja. Jag vill ju inte plugga vidare direkt
har jag kommit fram till. Så jag tänkte söka sommarjobb/extrajobb på dagis =)
Men vart fan ska man fråga då? Ska man bara gå till dagiset? eller ska man
prata med kommun? För det är väl inom kummun??
Jag måste prata med Benny, han har ju svar på allt..

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0