UPPESITTARKVÄLL

Therese frågade idag om vi ville komma över till dom och spela bingolotto.
Och det vill vi =)
Så ikväll blir det bingo, glögg och gotta ! Får hoppas man vinner nånting nu då.
Vi har ju tre lotter så nånting måste vi vinna, annars blir jag sur. En hundring åtminstonde.
Men mest av allt vill jag ju ha färgfemman.
Men jag måste säga att faan va dåligt att dom inte har lådor längre. Nu får man ju bara
välja bland tre "kupor". Tröök! Näe, Loket kom tillbaka! :D haha. Fast jag tycker Lasse Kronér
var bra också. Och han som var innan Lotta.



Aja..

Det blir nog en trevlig kväll iaf =)

Om jag inte kommer åt internet i morron så önskar jag nu alla en riktigt GOD JUL ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0