Dålig dag.

Ja, idag känns det faktiskt som om alla undviker mig?!
Gör nästan vad som helst för att inte behöva träffa mig eller ens säga "hej"
Är på pisshumör! Vill inte vara här! Sen fick jag reda på att vi inte
har nån historia idag så vi slutar kl. tio i tolv!! Men jag har ju den
jävla körlektionshelvete kl. 14.10! Som jag inte ens vill gå på!
Känns som om ingenting går som jag vill idag, så jag undrar
hur den lektionen kommer sluta.. !
ELINA KAN DU KOMMA HIT!!!???
Vad har hänt? Får ju inte tag på dig??


Jaa.. Gå och dö !!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hade inga pengar på telefonen :) Därför jag inte svarade! Hur gick körlektionen?

2008-02-07 @ 18:48:42
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Nathalie

Okej :) Jo, det gick väl sådär. Kunde ha gått bättre :D haha. Starta i backen gick...inte så bra! haha..

2008-02-10 @ 11:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0