2 ½ ÅR =)

Nu har det gått 2 och ett halvt år (på ett ungefär) sedan jag och Pär vart ett par ;)
Ibland brukar jag tänka tillbaka och hade någon berättat för mig hur det skulle bli i slutet skulle jag aldrig tro dom.
Jag trodde aldrig jag skulle hitta nån som jag tyckte om och som tyckte om mig tillbaka. Sedan dök Pär upp i bilden :)
Även då trodde jag han skulle tröttna efter ett tag eller hitta nån annan, varför skulle han vilja vara med mig, liksom? En töntig liten 15 årig flicka? Helt ofattbart?! :P
Men vi träffades allt mer och mer och jag tyckte om honom mer och mer för varje gång vi sågs. Han är underbar!
Han tröttnade inte på mig, han hittade ingen annan utan han vart min! :)
Jag kommer aldrig glömma dom nätterna han åkte ner till sörfjärn och jag smög ut till honom och vi gick runt på sörfjärn eller åkte till stranden. Eller hans mysiga rum hos Britta. När han kom och kröp ner i sängen efter att ha varit på krogen eller liknande. Alla pinsamma mornar "vill han att jag ska åka hem?" :) Första kyssen. Bli hämtad kl 6 på morron med crossen bara för att få sova tillsammans. Härliga dagar i Gårdsjön. Ögonblicket jag insåg att det faktiskt var han och jag.
Jag kan lungt säga att Pär har gjort mitt liv perfekt!
Vi har varit med om rätt mycket tillsammans vi två och jag hoppas det blir mycket mycket mer.
Jag Älskar dig Pär, så otroligt mycket! Och det kommer jag alltid att göra. Nu har det varit du och jag i 2 ½ år och många fler ska det bli. Du är världens bästa, underbaraste, finaste, snällaste människa!
PUSS!



    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0