Grey's Anatomy

Jag är lite efter och kollar på Grey's repriserna som går kl. 17.35
på vardagarna.
Och avsnittet idag får inte missas! Meredith ramlar ner i vattnet och det
lilla flickan bara går därifrån!
Fast jag vet ju att hon kommer klara sig, men det är spännande ändå! :)
Jag har fastnat vid den serien nu!
Top model går ju också i repris nu kl. 16.00.
Har just avklarat säsong 6. Idag börjar säsong 7!
Sen har vi ju också One tree hill som är för bra för att vara sant!
Så om du, Therese har svårt att komma på en present så tycker
jag att du kan sätta dig och bränna Grey's och One tree hill åt mig! :D
haha.

Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, jag vet! Jag har sett dom, fast inte hela programmet på kulturdagarna i Gävle, och det var jag som föreslog i kulturrådet att vi skulle ta hit dom!! Så jävla sur jag blir att INGEN kan ha koll på när saker händer! Jävla flum bara, äckligt arg blir jag.

2008-04-02 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0