Nymålat


Nu har jag äntligen fattat hur man gör sin blogg lite mer finare :)
Och detta var det jag orkade göra nu..


Just nu väntar jag på att Pär ska komma hem sedan ska vi äta kebab.
Och i morgon bestämde vi att vi ska äta någon riktigt god mat, får se vad det blir.

Var i birsta igår med Therese och Mamma. Köpte en stor t-shirt, t-shirt åt Pär,
shorts och ett par leggins. Som jag för övrigt ska lämna tillbaka. Det var ju sånna
som bara går till knäna! Sånna vill jag inte ha, jag vill ha långa. Jävla skit..
Aja, försökte även hitta skor. Men jag var så trött och hade ont i huvet så jag
orkade inte kolla så mycket.. Men jag vet vilka jag vill ha iaf. Bara dom är sköna! :)

Lovet är slut och jag har inte gjort ett skit känns det som. Det har gått så fort.
Men har iaf. gjort fotouppgiften och om inte korten blir suddig eller helt svart
så tror jag att det kommer bli riktigt bra ;)
Har även börjat fundera ut lite till Therese födelsedagspresent. Även fast det är
ett bra tag kvar.. :) Men får se om jag gör det jag tänkt eller om jag skiter i det
och skaffar fram nå annat.


Nedräkningen har börjat... :)

Morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Therese

hehe okej...
hm vad kan det vara som du
spånar på till mig d! =P
Men den vart ju riktigt fräsch ju,
bloggen alltså... me like!

2008-03-29 @ 19:49:27
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0