FREDAG

Jag kom nu på att länken som jag hade i förra inlägget till H&M,
nog bara funkar på denna dator. Eftersom man sparar önskelistan
på datorn. Så där har ni förklaringen till varför det inte kommer upp
något eller eran egna önskelista kommer fram =)

Iaf. så följde Amanda panda (:P) med mig till skolan idag.
Och det var rätt kul =) Pratade gamla minnen, även Sandra kom och
gjorde oss sällskap på lunchen. Gud vad jag saknar Backens/gnarpskolan.
OCH jag hittade ett svart hårstrå i min mat idag i skolan :@ Precis när
jag skulle ta sista tuggan så kommer det fram.
Fy fan va äckligt! Fast iofs. så brukar mitt hår hamna i maten ganska ofta
när jag gör mat, men då vet jag iaf. vart det kommer ifrån! haha.

Jaja, ska snart åka och handla lite mat med mami. Vi har ju ätit oss ur hus och hem nu.

Undra vart Pär är då?! Ute och åker fyrhjuling skulle jag tro. Bilen är hemma och
fyrhjulingsnyckeln är borta. =) Ska nog ringa och höra om han lever!

See you!

Kommentarer
Postat av: amanda

jaa, det var kul! :D

2008-11-21 @ 15:22:48
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Jonna

härligt med fredag, ha en trevlig helg!

2008-11-21 @ 16:34:48
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0