CROUSING

Har läst igenom massa gamla blogginlägg från massa olika bloggar
och jag fastnar för Crousingen :)
Jag gillar dom.. Stämningen och musiken mest. Och självklart bilarna.
Jag kan inte säga att jag är sån expert och besatt av bilar men det är ju
ingen crousing utan dom! =) Helst dom som låter utav bara helvete!
Pappa sa att dom ska ha ända från torsdan i år =) Vet inte om man går dit
då. Man kan ju inte köra en tredagars! haha, då kommer jag vara helt död
på söndagen.

Men jag gillar mest att vara där på dagen. När solen skiner (för det mesta)
och musiken i bakgrunden. Härligt! =)
Älskar verkligen sån musik, det är nog den bästa musiken någonsin.
Hoppas på finväder i år också. Förra året var ju det inte det bästa vädret.

Sen tycker jag att Bergsjöcrousingen suger fårballe jämfört med Gnarps!
Det är ju skittråkigt?!??! Det enda man kan göra är att sitta i en bil och åka
runt runt eller sitta och glo på nått ställe. Näe, då är det mycket bättre i Gnarp! =)




Ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan inte annat än hålla med dig.. Musiken, stämningen, bilarna.. Underbart! Och den är på en sån bra plats, inte mitt i men ändå mitt i allt! Haha =) Jag älskar helt enkelt Gnarp och bilträffen på sommarn. =)

2009-04-02 @ 21:11:20
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag med! =) Tur att pappa och dom började med det :P

2009-04-03 @ 05:37:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: pappa

Tack, Tack. Titta in på www.midswedenrebels.se du nathalie det stavas Cruising.

2009-04-03 @ 23:36:47
Postat av: Nathalie

Jahapp, jag har alltid trott det stavades sådär :P

2009-04-04 @ 14:24:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0