FUSK ?

Idag for jag in till tio för att göra provet. Det gick väldigt bra faktiskt =)
Kollade genom först, sedan skrev jag och lämnade in. Gick ut och väntade
på Karro. Då kom jag på: Det var ju 2 sidor! Jag gjorde bara en!
Fan, så jag gick in igen och förklarade för Meta, bra att hon är snäll iaf =)
Men jag undrar hur många som tror att jag gick ut och kollade svaren och
sedan in igen? haha. Men jag fuskar inte. Hann faktiskt se några svar som
jag redan hade svarat på som var fel, men det ändrade jag inte, rätt ska
vara rätt
:)

Sedan hade jag mentorsamtal med Anja. Det gick som vanligt, allt är bra! :P
Bara samhällen som ser lite mörk ut, men hoppas på ett G iaf.
Men jag känner mig jämt så peppad efter att ha pratat med henne, om att
plugga vidare osv. :) Anja är bra hon.

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Har myst lite med kattungarna,
men tror ni inte att jag glömde kameran igen? -jo.
Men dom är så himla söt, och har blivit så stor!

Men men, nu ska jag se om det finns något att fika här, börjar bli lite småhungrig.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0