TRÖTT

Ja, genrepet gick väl som det gick. Modellerna får
sega på eftersom låtarna är för lång. Suck! Men jag tror
vi löste det till slut iaf.

Efter det åkte jag och köpte förkylningshonung. Sen raka
vägen hem. Nu har jag nyss druckit en kopp honungsvatten.
Men den där honungen var inte alls lika bra som Trollmors förkylningshonung!
Inte lika stark och rensade inte alls lika bra, smakade nästan som
vilken honung som helst, med lite mintsmak.

Ikväll känner jag för att tröstäta lite chips! :D haha. Även fast jag läste
att man inte skulle äta skräpmat och onyttigt när man var sjuk.
men fan, jag fick inte i  mig nån mat. Allt var påväg upp igen, kanske för
att jag är så less på den där maten nu. Falafel och makaroner. BLÄ!

Näe, tror jag ska proppa i mig lite vindruvor ist =)

Även idag när jag var ner till sörfjärn glömmde jag ta med två saker
jag skulle ha. Sommardäcken, så Pär kan byta åt mig. Och fixgrejset så jag
kan fixera bilderna jag ritat..
Glömsk? Ja. Jag som alltid brukar komma ihåg allt och ha så bra minne.

Även att mamma berättade att hon läst att symptom på att man har järnbrist
kan vara: Trötthet, fryser ofta och dåligt imunförsvar.
Stämmer det in på mig?? JA! :P Så det är nog det. Fick nån blutsaft av mamma
som det skulle vara mycket järn i. Det luktade gott, men smakade fan! Usch,
det var fan värre än kan jang! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0