DREAM

I natt (eller i morse) drömde jag nå knas igen :P
Jag drömde att jag blev med barn, Ja, IGEN! haha =) Men det är ju inte så konstigt
med alla barn som blir till omkring en :D

Iaf. så var vi på piren och där kom det massa gravida tjejer flytandes?!?! Sedan klättrade
dom upp på piren. Vi la våra magar på en sten (???) Så man kunde se allihopas :P
"Nathalies mage är finast!" hahahahaha.
Ja, iaf. så kunde jag inte bestämma mig för om jag skulle behålla barnet eller om jag
skulle göra abort. Men efter så gott som INGET stöd av dessa andra tjejer (som skulle
göra abort hela högen) så skulle jag inte behålla det..

Vi skulle gå till Campingen för det var där dom gjorde det! haha.
Men innan så skulle jag berätta för mamma och pappa. Jag träffade pappa först, men
jag vågade inte berätta det för han. haha. Så jag gick in till mamma ist. Och i tvrummet
så möts jag av kattungar!! =) Månsan hade fått en till kull. En av dom var BLÅ! Riktigt
turkosblå! haha =)

Vid det här laget hade jag en liten kisse i min famn, som var min bebis! Alltså inte en
från Månsans kull utan barnet jag hade i magen! haha =) Så kom jag in till sovrummet
där mamma var.
Jag: Mamma...
Mamma: Ja?
Jag: Den här är min. (visade katten :P)
Mamma: Ja, jag vet att dom är söt men vi ska inte behålla någon. (hon trodde förståss att det
var en katt från Månsans kull)
Jag: Neej.. Det är min, jag är med barn.
Mamma: ............jaha...........
Sedan kom Therese in också. (hon visste om allt)
Jag: Men jag ska göra abort på campingen nu.
Mamma: Okej..
Jag: Men hur mycket kostar det då?
Therese: 99 kr!
HAHHAHAHAHAH!
Sen kommer jag bara ihåg att vi myste med kattungarna =) Det var en som var såå söt!
Såg ut som Charlie fast ljusljusgrå, nästan silver! =) Så söt!

Men iaf! Kan jag sluta drömma att jag är med barn?? Försöker gudarna säga mig
något eller?? Haha! Men då ger dom mig dessa drömmar förgäves, det blir inget barn
här ÄN på ett tag! :P

Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Simone

Men! Jag har också drömt så en gång! Att jag var med barn först, sen blev det en kattunge! Eller om det var tvärtom...? Ja, men iallafall!

2009-08-05 @ 10:43:01
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

jag har oxå drömt att jag fått en kattunge av att vara med barn, haha! Och HAHA till "99kr" HAHA" XD

2009-08-05 @ 10:45:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Haha, ja det är knäppt! :P



Therese: hahahaha, jag vet! :D haha

2009-08-05 @ 10:46:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0