ÖVERSOVNING

Ja, idag hände det som aldrig brukar hända. Jag sov över! haha.
Jag brukar aldrig sova över, och händer det så är det oftast bara i en kvart
eller nå. Men dag sov jag över en timme och en kvart. Jag kommer ihåg att
jag tröck på Snooze innan jag somnade om, när klockan ringde. Men sedan
vaknade jag och tänkte "nej!" haha. Så jag tröck antagligen på fel knapp.
Så jag rusade upp ur sängen och började göra mig i ordning. Sminka och fixa
håret. Sedan springa ner till tvättstugan och hämta tvätten, klä på mig.
Sedan känndes det lite lugnt, för allt det gjorde jag på 20 minuter =) Och jag tror
inte mamma kommer hit till nio heller, jag tror hon åker från fjärn nio.
Så jag gjorde iordning frukost, hårmackor och skorpor. haha. Gött! Min nya
last är skorpor! Såå gott! Kardemummaskorpor!

Aja, jag hann ju iaf =) Och har tid över till att bara sitta och slappa framför datorn.
Det är så det ska va. Jag hatar att behöva stressa. Ingenting blir bra då.

Slutet gott, allting gott!

Kommentarer
Postat av: Pappa

HÅRMACKOR???????????????

2009-08-04 @ 12:10:47
Postat av: Pappa

HÅRMACKOR?????????

2009-08-04 @ 12:13:01
Postat av: Simone

Hahahahaah!!! "HÅRMACKOR?????????" XD

2009-08-04 @ 18:33:42
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha.. Ja, men hårDmackor då! :P

2009-08-04 @ 19:05:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0