RENOVERAD!

Nu har jag fått till en header som jag är rätt nöjd med =)
Enkel och bra, så ska det vara. Less is more! haha =) Och när jag
och Therese satt och fixade så tyckte hon jag skulle ha en apelsin med.
För att det passade in. Men jag tyckte inte det såg bra ut, haha.
"Hej! jag bloggar om apelsiner!" hahaha :D Men nu fick den bli bakgrund
på headern ist =) Det blev väl bra?
Kanske att jag skulle ha gjort texten på ett annat vis. Den blev så lång på
nå vis nu, headern. Och det vill jag egentligen inte ha. Men men..
Den får duga tills vidare.

Nu kan jag faktiskt göra egna här på min dator! =) Nej, inget photoshop med
Gimp! Inte lika bra som Photoshop, men jag är så dålig ändå så det spelar ingen
roll! :D haha =) Och ett plus är ju att det är gratis också! =)

Sen vet jag inte riktigt om jag är nöjd med bakgrunden. Det blev så jävla
mycket färg nu tycker jag :) Men jag vet inte.. Vi får se om jag hittar nån annan.
Tillsvidare så får den duga.

Vad tycker ni? Vart den bra eller var den förra bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0